duminică, 7 ianuarie 2018

Gellu Naum -"Cartea cu Apolodor"

Incepând de anul acesta adaug pe blog o nouã categorie de cãrţi: pentru copii. Cum e un domeniu necunoscut mie şi de multe ori îmi e greu sã aleg în cunoştinţã de cauzã, las aici impresiile mele despre cãrţi pentru copii aşa cum mi-ar fi plãcut sã le aflu eu. Oricum, dacã sunteţi din Bucureşti, recomand vizitele la mansarda de la Cãrtureşti Verona unde este o fatã super drãguţã care vã poate scoate din impas dacã nu ştiţi ce anume sã cumpãraţi.

Voi începe cu cartea lui Gellu Naum cu Apolodor (prima carte) pe care o recomand tuturor, de la bebeluşi la adulţi. Eu cred cã poate fi cititã şi copiilor sub 1 an, este o carte cu rime foarte simple, cu personajul principal un pinguin, Apolodor (hors sujet: studiile au arãtat cã poveştile cu un personaj principal care poartã un nume au cel mai mare impact asupra copiilor), care cãlãtoreşte din România pânã la Polul Sud ca sã-şi întâlneascã familia.
Lectura este plãcutã atât pentru copii cât şi pentru pãrinţi care se prind de multe nuanţe haioase din povestire.
Noi avem ediţia de la Editura Arthur cu ilustraţii mega frumoase.
De asemenea, puteţi exploata şi youtube-ul unde o gãsiţi pe Ada Milea cu o versiune cântatã super savuroasã a cãrţii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu