duminică, 1 ianuarie 2017

Bilanţ 2016

Nici anul acesta nu voi renunţa la practica obsesivã de a face lista lecturilor de pe 2016. Goodreads-ul spune cã am citit 48 de cãrţi (nu tocmai 50 așa cum mi-am propus, dar eu sunt mulţumitã) cu un total de 17.860 de pagini.

Rezumat:
-de ce sunt cea mai mândrã: am reușit sã cresc procentul de cãrţi de non-beletristicã (17/48). Si chiar am descoperit unele foarte foarte bune: Twyla Tharp "The Creative Habit", Oliver Sacks "On the Move. A Life", Taleb "Antifragile", Alex Leo Serban "De ce vãd filme", Steven Pinker "The Better Angels of our Nature", Susan Cain "Quiet. The Power of Introverts in a World that Can't Stop Talking"

-preferatele mele despre București: Andreea Rãsuceanu "Bucureștiul lui Mircea Eliade" și "Bucureștiul literar"

-am dat gata niște cãrţi monstruos de frumoase și dificile: "Infinite Jest", "A Brief History of Seven Killings", "Solenoid", "V.", "2666"

-o carte de cãlãtorii minunatã: "285 de zile în cãutarea verii"

-o carte despre un subiect-slãbiciune: Suki Kim "Without You, There Is No Us"

-o carte cu un personaj principal care îmi seamãnã: Rabih Alameddine "Femeia de hârtie" și Chimamanda Ngozi Adichie "Americanah"

-o carte pe care ar fi trebuit sã o citesc de mult, dar nu știu de ce am luat-o abia acum: Toni Morrison "Beloved"

-cartea mea româneascã preferatã: Adrian Schiop "Soldaţii. O poveste din Ferentari"

-am reușit sã citesc câștigãtorul la Man Booker Prize imediat dupã ce a luat premiul: Paul Beatty "The Sellout"
-o carte de poezie: Emil Brumaru "Rezervaţia de îngeri"

-dezamãgiri: "All the Light We Cannot See"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu