miercuri, 2 august 2023

Vacanta pe munte -Șimon, Bran -episodul 2 sub Șaua Polițe

 Intrucât în ziua precedentă ploaia ne-a stricat nițel planurile, am decis să mergem acum cu mașina pe șoseaua până la mănăstire pe unde mersesem pe jos și apoi să facem cealaltă jumătate de traseu pe cruce albastră până la creastă. 
Am lăsat mașina unde se termină asfaltul și am luat-o în sus prin pădure. Este un traseu cam plictisitor, noi am urcat prin pădure vreo două ore, urcare susținută, iar pe ultima porțiune se urcă prin albia unui râușor (când am urcat noi nu curgea apă și am avut noroc să nu ne prindă ploaia, că altfel fripți eram).







Sus este o poiană (prost marcată) cu o panoramă frumoasă, dar acolo traseul de cruce albastră până sub Șaua Polițe se intersectează cu alte trasee pe care e mai bine să le faceți în loc să mergeți pe ăsta cu cruce albastră care e cam plictisitor și mai și urcă în continuu de ți se apleacă.
Singurul lucru pozitiv este pădurea plină de ciuperci pe care mie-mi place să le fotografiez, așa că a fost o bună ocazie de a face câteva sute de poze. 
Pentru că lăsaserăm mașina jos, a trebuit să ne întoarcem pe același traseu. Si ca meniul să fie complet mi s-au dezlipit și tălpile de la bocanci. A fost ceva Mercur retrograd cu traseul ăsta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu