sâmbătă, 30 noiembrie 2013

Cincinnati (3)

 Cincinnati noaptea -e pustiu, dar nu mi s-a parut cine stie ce periculos. Ma rog, daca nu sunt caini vagabonzi, mie locurile mi se par destul de sigure.
















Au pus salata in parc. La noi se mananca, la ei e de decor.


























Cineva e tare suparat pe copiii neastamparati.
















Aproape am avut tornada. Dar nu s-a format.































Primul punch din viata mea.















Aici Craciunul vine imediat dupa Halloween.













Totul este on sale.















































































2 comentarii:

  1. Interesante foiletoanele tale de calatorie, surprinzi chestii touchante/inedite, chiar daca in unele comentarii sunt remarci discutabile. Insa doar la prima vedere! de exemplu, eram pe cale sa te contrazic, cu probe, la faza ca americanii pot cumpara mai putine lucruri ca noi (sau ca nu le ajung banii etc) - insa in aceeasi zi l-am intrebat pe un american care s-a mutat langa mine (e in Romania de vreo 5 ani) de ce sta aici de atata timp: It's cheaper!

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci. :) Din nefericire cred ca daca m-as muta in State treptat aceste perceptii care acum imi par evidente s-ar estompa si ele. Sunt sigura ca si la noi e la fel. Exista lucruri amuzante, triste, deprimante, revoltatoare atunci cand vii cu o privire noua, nerutinata la realitatea de aici. Uneori imi dau seama de ele cand vorbesc cu un strain despre cum e viata in Romania. Insa, desi in alte tari am gasit lucruri bune, oricat de critica as fi fost, in State, in afara de oamenii aia inexplicabil de impacati cu viata lor, nu am gasit nimic care sa-mi placa. De fapt, poate spatiile largi sunt un alt aspect pozitiv.

    RăspundețiȘtergere